Senior PPC administrátor a stratég v Praze

Už tě nebaví jen správa kampaní s rozpočtem desítek až stovek tisíc korun měsíčně? Chceš se posunout? Láká tě tvorba strategie? Vést tým? Stát se mentorem? Čti dále.

Co takhle na plný úvazek spravovat VIP klienty a rozsáhlé kampaně pro středoevropskou odnož ReachLocal? Jdeme po konverzích (registrace, odeslaný formulář, telefonát atd), na počty impresí ani kliků nehrajeme.

Veškerý tracking zajišťuje platforma ReachLocal, Google Analytics není třeba. Je však zajímavé dostupné nástroje kombinovat a hledat nepříliš zjevné korelace. Kampaň samozřejmě začneš detailní analýzou cílové skupiny a trhu a využiješ klasifikační analýzu klíčových slov. Často budeš pracovat s velkým počtem klíčových slov (stovek až tisíců), k optimalizování použiješ dostupné filtry, informace o konverzích a relevanci. Když něco neběží dobře, vymyslíš to lépe. Hodně práce je automatizováno a bude postačovat jen kontrola agregovaných statistik, například automatický bidding nebo výběr nejúspěšnějších klíčových slov.

Potud „technická“ část. Pokud však máš vedoucí sklony, nabízíme příležitost vytvořit a vést celý VIP PPC tým. Budeš prvním VIP adminem mezi šesti kolegy a sympatickou šéfkou. Na rady a profesní diskuse je k dispozici zahraniční tým expertů, v našem týmu však budeš hlavním guru. Pokud tě baví němčina, můžeš si hrát i kampaněmi sousedních států.

Setkávání s obchodníky by pro tebe mělo být zábavou, pomůžeš jim se získáním podkladů, budeš navrhovat a objasňovat všechny možnosti. Můžeš mít slovo přímo na schůzkách s klienty při tvorbě strategie. Sledování trendů a vzdělávání se v oboru je pro tebe jistě nutností.

Ve správě chceme mít maximálně 80 klientů na jednoho člověka, soustředit se pouze na search, a ten dělat dobře. Občas budeš připravovat podklady pro tendr a presale strategie (jak „dostat“ a zaujmout některého potenciálního klienta a vytvoříš podklady k obchodnímu jednání). Pokud rád publikuješ, můžeš psát případové studie či firemní blog.

Na trhu CEE regionu jsme noví, pokud chceš být u zrodu velké agentury, napiš mi prosím tvůj příběh e-mailem (a rozepiš se, čeho chceš docílit a v čem ti můžeme pomoci). Popiš mi prosím kampaně, na které jsi nejvíce hrdý (a proč).

Těším se na setkání,
Jaromír Dvořáček